joi, 16 octombrie 2008

Ma intereseaza si cat de repede pot sa intru in posesia ceaiului Deniplant

Buna seara,

Multumesc frumos, astazi am primit pachetul.
As mai avea o intrebare, e obligatorie fierberea lamaiei cu ceaiul? Sau
aceasta este mai mult pentru imbunatatirea gustului?

Multumesc inca o data si toate cele bune,
Lia... B...

buna dimineata
Noi am recomandat varianta cea mai buna si optima de preparere si consumare a ceaiului Deniplant.
Sigur, sunt si alte metode si procedee, inclusiv punerea plantelor direct in mancarea gatita si consumarea lor in acesta stare.
Daca intrati pe forum veti vedea ca s-a discutat foarte mult acest aspect si fiecare si-a spus parerea.
Asadar fiecare poate face cum crede ce cuviinta, cu conditia sa ne spuna si noua cum a facut, pentru ca fiecare experienta personala duce la imbunatatirea tratamentului.

cu stima
Giurgiu


Buna ziua,

Astazi am depus 150 RON in contul dumneavoastra. Va reamintesc ca doresc
o cutie de ceai Deniplant in varianta cu plicutele zilnice.
As dori sa primesc coletul prin FanCourier de aceea mentionez inca o
data
adresa mea:

B. Lia....
Cluj Napoca, jud Cluj
Imi puteti spune aproximativ in ce zi o sa ajunga coletul? Eu in general
sunt acasa doar dupa ora 18 banuiesc ca nu e problema daca coletul il va
prelua de la curier alta persoana.

Multumesc anticipat,
Lia... B...

Buna ziua
Maine va pleca coletul de la noi cu fan curier
Nu pot spune cand ajunge.
Dupa ce pleaca de la noi puteti intreba telefonic la ei acest lucru.

giurgiu


Buna ziua,
Ma numesc Lia B..., am 25 de ani si mi s-a pus diagnosticul de
psoriazis vulgar gutat.
Doresc sa comand o cutie de ceai Deniplant in varianta cu plicutele
zilnice. De pe pagina dumneavoastra am inteles ca ar costa 150 lei.
As dori sa primesc comanda prin FanCourier. In acest caz cum se
procedeaza? Depun banii in contul dumneavoastra (GIURGIU GHEORGHE CONT:
RO54MIRO0000125607600101 BANCA: ProCredit Bank) si la primirea
coletului platesc doar taxa de curierat sau se plateste contravaloare ceai + taxe
curierat?
Ma intereseaza si cat de repede pot sa intru in posesia ceaiului.
Multumesc anticipat,
Lia,,, B

Buna seara
Ati inteles bine, in cont depuneti doar 150 lei iar cand primiti coletul
achitati doar taxele de transport la curier
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic