luni, 27 octombrie 2008

dermatita de 10 ani

Buna ziua,
ma numesc Andreea si de ieri am devenit membru pe forumul deniplant sub
denumirea de "andreiutza".
Sufar de dermatita seboreica de 10 ani care evolueaza de la an la an.Anul
asta am ajuns intr-o situatie destul de urata din cauza parului care-mi
cade de fiecare data cand ma spal pe cap sau ma piepten.Sunt sigura ca din
cauza cojilor de matreata pe care le am pe toata pielea capului si nu lasa
pielea sa repire sau sa se hraneasca cum trebuie.Am de asemenea pe frunte,
pe marginile narilor,la urechi, intre sani si chiar pe spate intre
umeri.Am folosit pana acum numai solutii pe baza de cortizon deoarece era
mai simplu si mai rapid dar nu am facut altceva decat sa hranesc aceasta
boala urata din punct de vedere fizic.
Am citit pe forum cazuri de vindecare si acestea m-au facut sa va scriu si
sa va cer ajutorul.
As dori sa va intreb daca ceaiul antidermatite si regeneratorul pentru par
sunt ceaiurile de care vorbesc atatea persoane de pe forum.Cat
costa?Instructiunile de utilizare le gasesc o data cu acest ceai?

Va multumesc!

>Buna ziua
Fiind o dermatita mai veche, eu as recomanda ceaiul Deniplant
cel antidermatite este bun pentru o dermatita usoara de debut.
Toate informatiile , inclusiv preturile si modalitatea de preparare
sunt pe site
www.deniplant.ro
Trebuie numai sa ai rabdare sa citesti tot ce am scris eu pe acolo
http://www.deniplant.ro/lista%20de%20preturi.htm
http://www.deniplant.ro/prospecte-produse-deniplant.htm
Cum se poate obtine gasesti la

http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

alte detalii la 0744827881
0212338973
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic