joi, 2 octombrie 2008

Azi am primit intr-adevar pachetelul si va multumesc pt. promptitudine si seriozitate.

Buna ziua,
Azi am primit intr-adevar pachetelul si va multumesc pt. promptitudine si
seriozitate. Iar in legatura cu tratamentul sotului meu, a luat deja de
trei luni si incepe la a patra, dar este tare sceptic: zice mereu ca-l ia
degeaba, ca lui incepe sa-i apara iar, desi eu vad clar o imbunatatire: pe
spate avea 3-4 zone intinse cu plaga alba, iar acum sunt doar pete
rosiatice. El explica toate aceste vindecari pe seama marii: intr-adevar,
in fiecare an cand plecam la mare si stam 12 zile, lui ii face f. bine,
dispar aproape de tot acele cruste, dar din nefericire, dupa 1 luna ii apar din
nou. El este acum in acest stadiu: i-au disparut si intr-adevar, acum
incepe sa-i apara deocamdata, pe coate. Eu sper sa fie totusi si influenta
ceaiului coroborata cu influenta marii si sa nu-i mai apara iar peste tot. Sunt
constienta ca nu poate sa-i treaca dintr-o data, dupa numai 3 luni, o
boala ce dureaza de 30 ani, dar as vrea parca sa ma incurajati si Dvs. si sa va
cunosc parerea: cam in cat timp credeti ca o sa vada si el o imbunatatire
ca sa prinda curaj, ca aproape nu mai vrea sa ia acest ceai, dar eu insist sa
ia macar 6 luni si apoi mai vedem.

Multumesc oricum si sa va ajute Dumnezeu!

D........ P........

Buna ziua

Nu sunteti singura in acesta situatie. Am mai intalnit asemena cazuri si din pacate e foarte greu sa obligi pe cineva sa se faca bine daca el nu doreste acest lucru.
Din punctul meu de vedere, organismul sau a raspuns pozitiv la acest ceai, pentru ca asa cum spuneti se vad rezultate pe anumite leziuni.
Ceva dreptate are si dansul pentru ca pe timpul tratamentului daca se face si cura helio marina ,procesul poate fi grabit si dupa un timp sa mai dea inapoi. au fost cazuri care chiar daca nu au mers la mare, pe timpul tratamentului au mai aparut puncte noi, insa ele au disparut inintea celor vechi. Pe forum sunt cateva asemenea cazuri. Ar fi bine sa citeasca si dansul ce spun ceilalti , insa imi dau seama ca e greu sa-l convingeti. Eu in general dupa ce ma conving ca organismul raspunde, le spun ca de aici in colo depinde de fiecare daca vrea sa se vindece sau nu. Au mai fost si alte persoane care au ambandonat si dupa 2-3 ani dupa ce am mai incercat si alte variante si-au adus aminte de deniplant.
In rest ce sa va mai spun, aratati-i pe leziuni ca nu mai sunt asa groase zolzoase, crusta se desprinde mai usor fara sa mai faca alt tratament.
Stiu ca este mai usor sa-ti dai cu un unguent si a doua zi sa vezi ca a disparut , insa de fiecare data recidivele vor fi mai dese si pe suprafete mai mari.
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic