marți, 21 octombrie 2008

Cum se poate utiliza acest ceai si daca in timpul utilizarii mai se face tratamentul medical.

Domnule Giurgiu,

Am cautat pe internet citeva date despre caderea plantelor si din
intimplare am gasit un articol al dumneavoastra in care descrieti cazul personal de
psoriazis.

Vreau sa va spun ca am 43 de ani si de aproximativ 5 ani mi-a aparut la
mina si la coate acest psoriazis. Aparitia lui se datoreaza in primul rind
stresului la care am fost supus la firma la care lucram.

Acum fac tratament din cind in cind cu Daivobet. Dupa tratament citeva
zile ( chiar o saptamina nu am nimic ) dar dupa aceia imi apare din nou aceasta
boala.

Am vazut ca ati brevetat acest ceai si as dorii sa incerc si eu remediul
dumneavoastra.

Cum se poate utiliza acest ceai si daca in timpul utilizarii mai se face
tratamentul medical.

De asemenea va rog sa-mi spuneti cit costa acest tratament si cum pot
intra in posesia ceaiului.

Va multumesc,,

Dr. Ing. Mi....Mi.

Buna ziua
Toate informatiile despre deniplant le puteti gasi la www.deniplant.ro si de acolo pe forum sau pe blog
Pe scurt, pentru a putea obtine acest ceai puteti veni vinerea la biroul din sos pantelimon(http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm)unde ma puteti gasi si sta de vorba.
plantele pentru o luna de zile costa acum 150 lei noi
Fara regim fara alte restrictii, fara unguente sau alte medicamente, de care sunt convins ca v-ati saturat

Alte detalii la 0744827881
0212338973
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic