vineri, 3 octombrie 2008

el este cel caruia nu-i place coaja de lamaie,

Buna ziua dle Giurgiu,
Va multumesc inca odata pt. promptitudinea raspunsului Dvs., cu atat mai
mult cu cat imi imaginez ca primiti poate zeci-sute de mesaje pe zi...Este
f. adevarat ce mi-ati scris mai jos, mai ales ca am uitat sa va spun, el
este cel caruia nu-i place coaja de lamaie, si ca urmare bea ceaiul doar
cu lamaia stoarsa si de miez, fara coaja. Asa ca eu sunt convinsa ca el a
raspuns f. bine la tratament, ajutat si de cura helio marina concomitenta,
dar imi este f. greu sa-l conving, sa-i inspir acel optimism de care are
nevoie. El merge pana acolo incat crede ca tot acel "forum" si pareri sunt
"masluite"....In fine, nu are rost sa va mai plictisesc cu amanuntele
mele, important este ca eu o sa-i dau acest ceai minim 6 luni de zile, dupa care
poate o sa se convinga si el de efecte...
Multumesc inca odata f. mult pentru sfaturi si ceai,
Cu respect,
D.P
Buna seara

Sigur, e parerea dansului de a crede sau nu in ce se scrie pe forum. Totusi daca citeste matent poate vedea ca sunt pacienti care si-au dat si adesa de mail si unii chiar si telefonul si pot fi contactati.Eventual se pot intalni intre ei.
Daca nu poate face acest lucru il invit intr-una din vineri la birlul deniplant intre orele 14 si 16 si poate intalni atunci bolnavi care folosesc acest procedeu.

Daca si eu as fi facut ca dansul, acum nu ar mai fi existat Deniplant si medicii ar fi putut spune in continuare ca nu exista alt remediu de cat unguentele.
Asa, iata ca acest lucuru poate fi infirmat si exista Deniplant care poate ajuta acesti bolnavi.

Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic