marți, 14 octombrie 2008

buna ziua dl Giurgiu, am primit ceaiul dvs si azi i-am dat prima data fetitei sa bea

monica 98: buna ziua dl Giurgiu, am primit ceaiul dvs si azi i-am dat prima data fetitei sa bea
monica 98: sper sa poata tine acest trata ment avind in vedere ca este cam acrisor pt ea cu atita lamiie....dar acum a zis ca e ca o limonada ...eventual n-as putea sa-i dau doar o jumate de lamiie?
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: ceaiul se poate indulci dupa preferinta
giurgiu gheorghe: modalitatea de preparare si administrare recomandata este cea optima
giurgiu gheorghe: fiecare face cum crede de cuviinta
monica 98: eu cred f tare in acest ceai
giurgiu gheorghe: foarte bine
monica 98: si sper din tot sufletu sa aiba efect mai ales ca sin eu cred ca ps e din interior si pe baza psihica se decl
giurgiu gheorghe: vedem cum va raspunde organismul
monica 98: am dat-o cu diprosalic si beto salic cam oluna jumate si am obs ca i s-au inmultit f mult ca nu avea asa multe
giurgiu gheorghe: asa se intampla de la unguente
monica 98: apoi am intrerupt cind am inceput sa citesc pe net
giurgiu gheorghe: e mai bine asa
monica 98: pina acu 2 sapt mi-au zis ca are ceva eczema alergica
monica 98: apoi ca are ps
monica 98: si nu am mai dat-o cu nimic dar o spal cu kertyol s
monica 98: 9are glicol si aspirina )
monica 98: ce ziceti sa termin si cu acest sampon? cred ca voi termina cu el
giurgiu gheorghe: eu cred ca un sampon simplu e mai bun
monica 98: sa ma gindesc si eu si asa am sa fac . ziceti ca regim nu tb
giurgiu gheorghe: nu
monica 98: asta e bine pt un copil dar oricum ea nu prea maninca prostii dar ii cam pinoasa sa zic asa (pine brinzoici. cornuri cu cioco)
monica 98: scuze .pine
monica 98: piine
giurgiu gheorghe: nu e o problema
monica 98: ok . vreu sa va intreb dvs in cit timp v-ati vindecat? si cum stateati cu psihicul?
giurgiu gheorghe: 2,5 ani am folosit deniplant
monica 98: ca pe fica mea atrimiso la psiholog
giurgiu gheorghe: cand am vazut ca merge nu a mai fost nici o problema
giurgiu gheorghe: e bun si psihologul dca stie cum sa actioneze, desi ma indoiesc
monica 98: ei nici nu i-am zis nimic de boala in sine tocmai sa nu o bage in seama ,mai ales ca nu o maninca,deci practic nu o deranjeaza
giurgiu gheorghe: e mai bine asa
monica 98: dar arata tare urit cojile si i s-antarit pielea pe o supraf cam cit un capac de bocan mai mic (n-am gasit alta comparatie)
monica 98: borcan
giurgiu gheorghe: cand va incepe organismul sa raspunda la deniplant cojile se vor subtia si nu se vor mai face asa groase
monica 98: am sa va tin la curent cu tratamentul,noroc ca e mai inalta si nu ii vad prietenii in cap
giurgiu gheorghe: sigur
monica 98: desi profa de engl a intrebat-o ce are in cap... nesimtita de fata cu clasa
giurgiu gheorghe: eventual mergeti si discutati personal cu ea sa nu se mai repete
monica 98: asa sunt unii... dar vom trece si peste asta cu bine cu ajutorul ceaiului
giurgiu gheorghe: sa dea Dumnezeu
monica 98: asa sa fie . acu tb sa plec ca vine fetita si nu vreau sa ma vada la calc .mai vb la revedere
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic