vineri, 31 octombrie 2008

ieri am trimis si eu in contul de la procredit suma de 150 lei pentru inca o luna de ceai

Mirela: buna dimineata
Mirela: ma scuzati ca va deranjez
Mirela: ieri am trimis si eu in contul de la procredit suma de 150 lei pentru inca o luna de ceai
Mirela: am scris pe mail numele si adresa mea
Mirela: va multumesc pentru intelegere si sprijin si va urez un sfarsit de saptamana placut
giurgiu gheorghe: bunba ziua
giurgiu gheorghe: este o problema
giurgiu gheorghe: anii inca nu au ajuns
giurgiu gheorghe: sau ordinul de plata nu avea numele care trebuie
giurgiu gheorghe: trimiteti o copie de pe ordinul de plata
Mirela: aveti un fax?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: pe email
Mirela: o s-o scanez si o sa va transmit
giurgiu gheorghe: neaparat
Mirela: astazi cred ca pe la ora 10,00 o sa reusesc
giurgiu gheorghe: oricum coletul va pleca de la noi luni
Mirela: am inteles , oricum multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic