duminică, 8 februarie 2015

tratamentul naturist pentru paralizia cainelui

Buna seara,
sunt D..........din craiova,am citit postarea dumneavoastra in legatura cu tratamentul naturist pentru paralizia cainelui dumneavoastra si sunt interesat si eu de un asemenea tratament.
am un catael de 11 ani ,rasa tekel,si de 3 zile nu mai merge cu picioarele din spate.
am fost cu el la medic,am facut radiografie si am aflat ca are hernie de disc si de aceea nu mai poate merge.medicul a facut radiografie,si a inceput sa-i administreze injectii.am facut injectii doua zile dupa care am mers si la alta clinica unde mi sa explicat ce se intampla.exista posobilitatea unei operatii sau tratament medicamentos plus fizioterapia.am ales tratamentul medicamentos sa vedem ce evolutie va avea.
doresc sa incerc si preparatul dumneavoastra.
astept opiniile dumneavoastra.
multumesc.

Buna ziua
La cainele meu tratamentul medicamentos cu predinson si alte vitamine nu i-a facut nimic, ci dimpotriva, daca inainte se ridica cu greutate , dupa acelea nu s-a mai ridicat de loc.
Preparatul cu care l-am vindecat  se numeste acum polenoplasmin si puteti gasi detalii la  http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm

Pe mine ma puteti contacta si la 0744827881

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic