marți, 17 februarie 2015

daca aveti ceaiul de psoriazis pe stoc.

Buna ziua,
C....... sunt, am vorbit chiar azi cu dumneavoastra la telefon pentru a afla daca aveti ceaiul de psoriazis pe stoc. Eu am trimis banii inca de pe 13.01.2015 fara sa stiu ca doar intre 01-10 ale lunii ii puteti ridica de la posta.

Am fost la posta si am aflat ca mandatul electronic Nr. 20095/13.01.2015 cu care am trimis banii pe 13.01.2015 este inca in Bucuresti la oficiul postal PIPERA ( VOLUNTARI) si va asteapta cel tarziu pana maine pentru a ridica bani.
Rugamintea mea este, daca puteti merge sa ridicati banii azi sau cel tarziu maine pentru a nu fi nevoita sa mai astept returnarea lor si apoi iar trimiterea lor.

Va multumesc anticipat!

Buna ziua
Daca ati citit pe site -ul nostru la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm, ati fi vazut ca banii pentru deniplant se pot trimite numai in perioada 01-10 ale fiecarei luni, pentru ca numai atunci poate cineva sa-i ridice.
In cazul dumneavoastra banii se vor intoarce la Focsani.
Pentru alte detalii ne puteti contacta la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua,
Eu astazi am fost la posta si am ridicat mandatele sosite. Nu mi-a fost dat si al dumneavoastra.
Maine voi merge din nou si voi intreba special de el.

Daca banii sunt acolo si-i vom ridica, joi va pleca pachetul catre dumenavoastra.
Cu stima
Gheorghe Giurg

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic