joi, 5 februarie 2015

am cumparat pentru sotul meu care are psoriazis de 14 ani ,ceai Deniplant

 
Buna ziua,as dori sa cumpar ceaiurile deniplant-psoriazis pentru 1 luni.Daca am inteles bine le puteti expedia dvs. cu posta clientilor din tara?Daca da ,va rog sa imi trimiteti  plantele pt.1 luni,deci 200 lei la urmatoarea adresa:    
... 
Astept raspunsul  dvs.
Cu deosebita consideratie.
Buna ziua
Daca banii ajung la noi pe adresa
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA(VOLUNTARI)
Jud ILFOV
Cod 077191
pana pe data de 10.12.14 putem sa va trimitem plantele la adresa data .
Nu este nevoie de telefon daca corespondam pe email

Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Buna ziua
Am trimis astazi  banii cu posta . Am o intrebare, cum se foloseste ceaiul ?
Multumiri  L...
Buna ziua
intrati pe www.deniplant.ro
in partea de jos este o cutie de ceai
dati clik pe ea si puteti asculta cum se prepara ceaiul

cu stima
gheorghe giurgiu



Buna ziua.
La jumatatea lunii decembrie am cumparat pentru sotul meu  care are psoriazis de 14 ani ,ceai Deniplant  , dupa 15 zile de tratament  bubitele s-au dublat ca marime si numar , s-au inrosit iar pe cap sunt groase si spune ca parce il stringe. Am uns cu Nivea aproape zilnic. Doresc sa intreb daca este normal sa fie asa sa se imnulteasc si sa creasca in dimensiune.
Tratamentul l-am inceput in 14 decembrie si doresc sa mai cumpar ceai pentru inca o luna . Astazi pun banii la posta.
Cu respect L....

Multumesc
O zi buna


Buna ziua
Daca inainte a folosit unguente cu cortizon, la intreruperea lui e posibil sa apara puncte noi. Puteti citi pe net ce spun si celalti pacienti care au folosit unguente.
In mod normal ar trebui sa scada din grosime, sa se scuture mai usor ca o matreata mai mare.
Luna viitoare eu sunt la birou pe data de 09.01.15
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua si multumesc de raspuns .
Unguentele folosite  de un an jumatate sunt cele de la X Med care contine Acid salicilic, Vitamina A,D,E,Clobetasol, Ihtiol si uree se spune ca nu contine cortizon.Dermovate si diprosalic care contin cortizon nu a mai folosit tot de un an jumatate.
Daca sun in ziua de 9,01,2015 putem vorbi pentru ca noi suntem bugetari si fiind inceput de an este mai greu cu plecatul de la birou ca sa venim la Bucuresti.
Un An Nou cu  sanatate , fericire  si multe impliniri









 














Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic