duminică, 22 februarie 2015

o pauză de 10 zile în tratamentul cu Deniplant

Bună ziua

După cum am aflat de la angajata dumneavoastră, ați primit banii și mi-ați trimis coletul prin poștă. Luna aceasta am ”reușit” să fac o pauză de 10 zile în tratamentul cu Deniplant. Dacă acceptați în viitor trimiterea coletului prin curier, vă rog să-mi transmiteți modalitatea de plată a ceaiurilor. Pe mine mă costă 12 lei mandatul electronic prin poștă, iar banii ajung greu și cu multe peripeții. Până la urmă dacă trag linia, tratamentul pe o lună mă costă aprox. 250 lei (inclusiv taxele poștale pentru coletul ce nu-l mai trimiteți prin poștă). Deci vă rog să-mi transmiteți clar modalitatea de plată, adresa sau contul bancar și modalitatea de trimitere a coletelor, pentru ca pe viitor să nu se mai întâmple încurcături care să ne dea atâta bătaie de cap atât  dumneavoastră, cât și mie. Aș dori să urmez tratamentul dumneavoastră, dar trebuie să știu exact cum să procedez.

Vă mulțumesc anticipat
 
 
 
Buna ziua
In acest moment singura varianta pentru a trimite plantele Deniplant in provincie este cea prin posta romana, cu primirea banilor inainte de expediere.
Si dumneavoastra v-am mai trimis de cateva ori si nu au fost probleme.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic