sâmbătă, 7 februarie 2015

Deniplant prin posta

Buna ziua,

In legatura cu ceaiurile Deniplant, am vazut pe site ca nu se mai pot achizitiona din Bucuresti si ca ati lasat adresa unde se pot trimite banii catre dvs. pt a continua achizitionarea lor pe 2015.

Aveti si un cont bancar unde pot sa trimit banii? Mie personal cred ca mi-ar fi mai usor asa. (la inceput de luna mai am plati de facut la banca). In caz contrar, o sa va trimit prin posta..
In caz de ramanem la optiunea cu posta, imi trimiteti intai dumneavoastra ceaiurile si eu le platesc la primire? sau intai va trimit banii ?
Daca iau pentru 2 luni, cat ma costa?

Multumesc si o zi placuta!

Buna ziua
In perioada 1-10 ale fiecarei luni, ne trimiteti banii prin posta si cand ii primim va trimitem plantele la adresa care doriti
Plantele pentru 2 luni costa 400 lei
Putem primi banii prin posta la adresa
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA(VOLUNTARI)
Jud ILFOV
cod 077191
cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic