vineri, 27 februarie 2015

cainele meu paralizat

Buna seara,
v-am contactat telefonic in legatura cu cainele meu paralizat, care are 6 ani si se numeste Ursu.
Va rog din tot sufletul sa ma ajutati ptr ca am adus trei doctori la el si inca nu este bine.I-am facut injectii cu amoxacilina,antiinflamatorii,vitamine dar degeaba...Ursucu meu este tot mai rau,are o saptamana decat ne chinuim cu el ptr ca nu mai vrea sa mai manance aproape nimic,apa din cand in cand bea,laptele il refuza iar de ridicat nu se mai ridica deloc.Il mutam cu patura ptr ca este greu  si daca il luam in brate il doare si era sa il muste pe sotul meu.Noi il iubim fff mult si nu vreau sa il eutanasiem cum mi-a dat un doctor de inteles,va rog din suflet sa-mi spuneti ce sa facem ptr ca imi este mila de el groaznic
cu stima

 Buna seara
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu cainele gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Daca doriti sa-l cumparati de la noi ma puteti suna la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic