luni, 25 octombrie 2010

sufar de una faze de psoriasis

Maria Mocleasa appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to Maria Mocleasa's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

Maria Mocleasa: bunaziua eu ma cheama maria sufar de una faze de psoriasis eu am cumparat de la dumneavstra 2 pachete de ceai deniplant eu nu sant an romania dar leam primit astazi pana azi am urmat o alta cura care nu vad nici un rezultat aceasta cura am anceputo acu o luna tot pe baze de plante secheama borragine antreb mea este aceasta pot ancep cu acest cai imediat sau treb sa mai astept eu nu ma pot vedea asa cum sant acu sant disperata eu va multumesc astep raspunsu
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: Da , puteti incepe oricand tratamentul cu ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: intrati pe www.deniplant.ro si scititi acolo sfaturile de care trebuie sa tineti cont
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/sfaturi_pentru_psoriazis.htm

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic