joi, 7 octombrie 2010

asa ca mie mia facut foarte bine ceaiul deniplant

Show Recent Messages (F3)

mircea tamas appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to mircea tamas's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

mircea tamas: bunaseara
giurgiu gheorghe: buna seara
mircea tamas: imi dati si mie noua adresa unde sa trimit banii pentru ceaiul denilant
mircea tamas: deniplant
giurgiu gheorghe: GIURGIU GHEORGHE
Oficiul Postal PIPERA casuta postala 1
LOC VOLUNTARI Jud ILFOV cod 077191
mircea tamas: asta trebe so scriu pe mandat ?
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: ok
mircea tamas: vream sa va intreb
mircea tamas: tot asa tarziu ajunge ceaiul de la primirea banilor?
giurgiu gheorghe: da depinde de cate comenzi sunt
mircea tamas: ca nu mai am decat 4 pliculete
giurgiu gheorghe: puteti veni maine la birou si cumpara direct
giurgiu gheorghe: sau trimite pe cineva
mircea tamas: are ceva daca intrerup cateva zile ?
giurgiu gheorghe: nu
mircea tamas: nu am pe cine sa trimit
mircea tamas: asa ca o sa trimit banii maine si o sa astept ceaiul
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: o sa stau linistit daca nu se intampla nimic la intreruperea ceaiului
mircea tamas: cateva zile
giurgiu gheorghe: eu nu am de unde sa stiu cum va reactiona organismul dv
mircea tamas: asa e
mircea tamas: mai am 4 pliculete si o sa beau la 2 zile
mircea tamas: macar sa o mai lungesc
giurgiu gheorghe: e o varianta
mircea tamas: nam ce sa fac
mircea tamas: incerc
mircea tamas: oricum cand primesc ceaiul o sa beu zilnic
mircea tamas: ca mie mia facut bine
giurgiu gheorghe: sigur
mircea tamas: in cap 70% a trecut
mircea tamas: pe fata nu mai am nimic
giurgiu gheorghe: foarte bine
mircea tamas: mai am la genunchi intro forma mai mica si la coate
mircea tamas: asa ca mie mia facut foarte bine ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: e important ca a raspuns organismul
mircea tamas: da
mircea tamas: tot 150 lei?
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: ok multumesc mult
mircea tamas is typing...
mircea tamas: o seara buna va doresc
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: la fel
mircea tamas

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic