duminică, 10 octombrie 2010

SINT IN IT SAPT VIITOARE AM SA ROG PE CINEVA SA MI IA CEAIUL PT PSIORIAZIS NECESITA SI REGIM ALIMENTAR

Mariana Mariana: BUNA ZIUA
Mariana Mariana: POT SA PUN O INTREBARE
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: da
Mariana Mariana: SINT IN IT SAPT VIITOARE AM SA ROG PE CINEVA SA MI IA CEAIUL PT PSIORIAZIS NECESITA SI REGIM ALIMENTAR
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: fara regim fara unguente
Mariana Mariana: IN PRIMA FAZA AM AVUT PUTIN DAR ACUMA E DIN CE IN CE MAI MULT
giurgiu gheorghe: daca ati folosit unguente de acolo vi se trage
Mariana Mariana: ARE PROSPECT CUM SE PREPARA??
Mariana Mariana: DA
Mariana Mariana: AM FOLOSIT
giurgiu gheorghe: da
Mariana Mariana: ....MULTE
Mariana Mariana: AM SANSE SA SCAP
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce spun toti cei care au folosit unguente
Mariana Mariana: ?
giurgiu gheorghe: depunde de organism cum va raspunde
giurgiu gheorghe: 85% au raspuns pozitiv
Mariana Mariana is typing...
Mariana Mariana: VA MULTUMESC O ZI BUNA
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic