miercuri, 20 octombrie 2010

sufar de psoriazis din 1994.

Buna ziua,

Ma numesc A......... G....... B......., sufar de psoriazis din 1994.
Am facut inclusiv interferon.Nenumarate unguente.
Soarele imi ajuta intradevar.
Am aflat de inventia dvs si m-am hotarat sa incerc tratamentul.
In 2008 an suferit un infarct miocardic si sunt sub tratament .
Sunt si pensionar de boala.
Am citit de posibilitatea de a obtine o reducere pentru pensionari.
Prima intrebarea este daca oferta de reducere este valabila si pentru un pensionar din provincie?
Locuiesc in Cluj-Napoca.
Vreau sa cumpar produsul Deniplant.Este necesar sa sun inainte? Sau pot sa trimit banii prin mandat postal?
Exista contraindicatii referitoare la tratamentul pe care il urmez pentru infarct?
Va multumesc

Buna ziua
In aceasta perioada nu mai avem reduceri sau alte facilitati.
Pentru a cumpara ceaiul deniplant va rog cititi aici cum se procedeaza:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic