vineri, 8 octombrie 2010

coji si roseatza usoare pe pielea capului

Draga D-le Giurgiu,

ma numesc M......... B.... si in moment locuiesc in Germania. As dori, daca aveti cateva minute sa-mi cititi povestea, neavand inca sfatul medicului, nu stiu cum sa procedez!
De mai multi ani sufar de aceste mancarimi, coji si roseatza usoare pe pielea capului (doar pe pielea capului). Niciodata nu m-am gandit la psoriazis si am incercat fel si fel de sampoane, care cu greu mi-au alinat un pic aceste mancarimi.
Parul este pt mine foarte important, ca si pt multi altii si m-am gandit tot timpul ca poate din cauza spumei pe care o folosesc sau a fixativului.
Stiu ca e greseala mea ca nu am ajuns pana acuma la doctor.
Acum o sapt o frizerita, singura care mi-a zis pana acuma, ca dupa cum arata roseatza s-ar putea sa fie psoriazis.
credeti-ma ca de atunci citesc pe internet si asa am dat si de dvs, si sunt total panicata.
Mi-am facut programare la dermatolog, dar aici in germania dureaza de obicei si am primit programarea doar pe 3 noiembrie 2010.
Va rog din suflet, daca puteti cumva sa ma ajutati macar cu un sfat si intrebarea mea este daca pot sa consum ceaiul fara sa am diagnostic de la doctor ca e intr-adevar psoriazis?

Simptome: de obicei cand parul este mai murdar incep mancarimile si-mi apar acele coji, care sunt destul de zgrunturoase si numai in anumite locuri ale capului. De obicei in fatza, pe parti dar asa razletz sau dupa urechi in zona parului, si chiar si la spate! Dupa spalare acele coji cad de obicei si pot recunoaste o usoara roseatza ramasa in acele locuri. Depinde foarte mult cu ce sampon ma spal.

Sper ca am descris cat se poate de explicit problema mea si daca ati putea sa-mi dati un sfat, m-as bucura enorm!


Buna seara
Faptul ca acele leziuni s-au localizat numai pe cap si nu s-au extins pe corp se datoreaza faptului ca nu ati folosit unguente cu cortizon pentru psoriazis.Daca veti apela la ele veti vedea ce se va intampla.
Ceaiul deniplant poate fi consumat chiar si preventiv.
El actioneaza si in cazul psoriazisului si in cazul dermatitelor capilare.
Daca leziunile se desprind singure la spalare, nu e nici o problema. Important este sa nu le fortati caderea.Cand actionati asupra lor exista sansa ca suprafata lor sa se extinda.
Daca doriti sa cumparati ceaiul deniplant cititi aici;
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-strainatate.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic