marți, 12 octombrie 2010

au plecat coletele cu deniplant spre cluj?

Show Recent Messages (F3)

razvi Gherman: buna seara. au plecat coletele cu deniplant spre cluj?
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: pe ce nume
razvi Gherman: g............ r.....
giurgiu gheorghe: un moment
giurgiu gheorghe: la mine nu figureaza ca a plecat
giurgiu gheorghe: nu am evidenta intrarii banilor
razvi Gherman: se poate sa nu fi ajuns?
giurgiu gheorghe: cand i-ati trimis
razvi Gherman: doar in ziua aceea v-am sunat cand am pus mandatul electronic..
razvi Gherman: stati sa ma uit pe hartia aia de la posta
giurgiu gheorghe: da au ajuns si sapatamana acesta va pleca de la noi
razvi Gherman: ce bine ca nu mai am hartia
razvi Gherman: de acuma o sa comand mai rpd ... ca iara trebuie sa fac 1 satapaman pauza si nu e prea ok
giurgiu gheorghe: ok
razvi Gherman: ceaiul cat are valabilitate?
razvi Gherman: ca sa iau 2-3 cutii ca asa ma enerveaza
giurgiu gheorghe: 2 ani
razvi Gherman: tot umblu si nu ajung la timp si mi se termina si ..
razvi Gherman: atunci e ok..

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic