luni, 25 octombrie 2010

Fiu meu are o dermatita seboreica mai veche

pop sanziana: Buna ziua
pop sanziana: AS dori sa va intreb ceva
giurgiu gheorghe: buna ziua
pop sanziana: Fiu meu are o dermatita seboreica mai veche in plus ii cade parul
pop sanziana: are 18 ani
pop sanziana: ce i-ati recomanda?
pop sanziana: nu e foarte urata fata dar pesista cosurile si roseata
pop sanziana: iar parul ii cade f tare
giurgiu gheorghe: exista ceaiul deniplant
pop sanziana: da stiu
pop sanziana: am citit despre el
pop sanziana: cel ptr psoriazis parca
pop sanziana: desi nu are psoriazis
giurgiu gheorghe: am inteles
pop sanziana: doar dermatita seboreica
giurgiu gheorghe: a ajutat si in dermatite
pop sanziana: si pe scalp
pop sanziana: inteleg
pop sanziana: si ptr caderea parului?
giurgiu gheorghe: pt caderea parului poate folosi acea tinctura
giurgiu gheorghe: sunt plante care se pun la macerat in alcool
giurgiu gheorghe: si se fectioneaza la radacina
pop sanziana: AVETI ASA CEVA?
giurgiu gheorghe: da
pop sanziana: inteleg
pop sanziana: deci imi rec deniplant
pop sanziana: am inteles ca e 150 pe luna
pop sanziana: o adresa de trimitere sau sa caut pe net
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/regenerator_al_parului.htm
giurgiu gheorghe: deniplant da
giurgiu gheorghe: si plantele pt par 10 lei
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
pop sanziana: tg-mures
pop sanziana: e departe
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gasiti detalii si pentru provincie
pop sanziana: inteleg....multumesc
pop sanziana: si va pot suna ca am trimis banii?
giurgiu gheorghe: da
pop sanziana is typing...
pop sanziana: bine....mulltumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic