sâmbătă, 5 iunie 2010

prima saptamana in care folosesc ceaiul deniplant sincer sar cunoaste ceva dar asta doar pe degetele de la maini

Ionut Bogdan: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Ionut Bogdan: sunt la prima saptamana in care folosesc ceaiul deniplant sincer sar cunoaste ceva dar asta doar pe degetele de la maini adica unde mi-au aparut ultima data bine inteles e doar o saptamana, deci trebuie sa mai astep
Ionut Bogdan: in rest mai putin se cunoaste si m-ai mult de cat atat a inceput sa imi iese pe spate ceea ce nu am avut nici o data
giurgiu gheorghe: au mai fost pacienti care au pututu observa primele semne chiar din prima saptamana
giurgiu gheorghe: puntele noi pot aparea ca urmare a intreruperii unguentelor folosite anterior
giurgiu gheorghe: exista posibilitatea sa mai apara puncte noi chiar si pe timpul tratamentului
Ionut Bogdan: da va inteleg
giurgiu gheorghe: cititi e forum ce au spus ceilalti pacienti care au folosit deniplant
giurgiu gheorghe: veti intelege mai usor cum actioneaza deniplant
Ionut Bogdan: da si as vrea s ava mai intreb ceva
giurgiu gheorghe: da
Ionut Bogdan: in weekend cand sunt liber si ies mai mult prin oras pot sa folosesc crema care o foloseam inainte adica daivobet pt ca daca ma dau cu ea isi scimba oarecum culoare adica st mai putin vizibile ma intelegeti ce vreau sa zic
Ionut Bogdan: dar asta doar daca se poate
giurgiu gheorghe: nu e recomandat
giurgiu gheorghe: dar puteti face cum doriti
Ionut Bogdan: eu o sa fac cum este bn si cum trebuie
giurgiu gheorghe: sfaturile care sunt puse pe site si pe forum sunt cele recomandate
giurgiu gheorghe: de aici in colo fiecare poate face cum crede de cuviinta
Ionut Bogdan: da am inteles
giurgiu gheorghe: si cand mergi la doctor si iti recomanda sa iei 3 pastile pe zi, nu te opreste nimeni sa nu iei doar una
Ionut Bogdan: da aveti dreptate
Ionut Bogdan: o sa vin in tara peste 3 saptamani si o sa incerc sa vin la bucuresti la biroul dumneavoastra sa stam mai mult de vb despre acest ceai si bine inteles sa mai cumar cateva cuti pt cand vin aici
giurgiu gheorghe: eu sunt la birou in fiecare vineri intre 14-16
giurgiu gheorghe: in august sunt in concediu
Ionut Bogdan: am observat din mai multe discuti de cu pacienti ca multi isi vor bani inapoi dupa prime zile sau prima luna eu nu m-am gandir nici o data la asta o sa iau si prima cutie si e 2 si a 3 si tot asa pana o sa ma conving de ceaiul deniplant
Ionut Bogdan: da am citit pe forum din discutiile cu pacienti sincer intru zilnic
giurgiu gheorghe: nu sunt multi dar sunt care doresc restituirea banilor.
giurgiu gheorghe: La unii merge la altii(10
giurgiu gheorghe: 10% nu
Ionut Bogdan: da aveti dreptate da la cati bani au cheltuit pana in momentu de fata eu cred ca merita sa incerce si cu acest ceai nu conteaza bani m-ai importanta este sanatatea
giurgiu gheorghe: sigur
Ionut Bogdan: nu trebuie sa se grabeasca nimeni
giurgiu gheorghe: exista o sansa si e pacat sa nu profiti de ea
Ionut Bogdan: exact asa este asa m-am gandit si eu
giurgiu gheorghe: unii nu inteleg cum actioneaza deniplant si vor ca rezultatele sa se vada imediat ca la unguente
giurgiu gheorghe: daca as fi vrut sa-i pacalesc le-as fi spus sa foloseasca in paralel un unguent si ar fi vazut rezultate imediat
Ionut Bogdan: si medici au zis ca aceasta boala se trateaza in timp deci e si normal sa dureze mult timp dar cu unguentele degeaba daca iti trec si pe parcurs apar din nou
Ionut Bogdan: da asa este
Ionut Bogdan: bn ma scuzati pt deranj si o sa fac tot posibilu sa vin pana la bucuresti de fapt trebuie sa vin sa imi cumpar cateva cuti de ceai
giurgiu gheorghe: ok
Ionut Bogdan is typing...
Ionut Bogdan: o zi buna in continuare ca auzim de bine
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic