sâmbătă, 5 iunie 2010

diagnosticul a fost de psoriazis vulgar, iar mai nou psoriazis generalizat.

Buna ziua,

Numele meu este Z...,am 32 ani si sunt din Sibiu.
Sufar de psoriazis de aproape 6 ani, perioada in care am consultat mai multi medici de la Sibiu si Cluj. Mi-au luat si mostra de piele, iar diagnosticul a fost de psoriazis vulgar, iar mai nou psoriazis generalizat.
Am folosit tot felul de creme (acum folosesc ELOSALIC), am tinut regim strict, dar din pacate eruptiile sunt tot mai dese, iar suprafata pe care apar este tot mai mare.
Sunt ingrozita de venirea verii, de faptul ca va trebuie sa merg la mare cu familia iar copul meu este plin de bubite...
Va rog mult sa ma ajutati si sa-mi trimiteti (prin FAN CURIER)o cutie de ceai pentru a incepe tratamentul,

Suma aferenta unei cutii de ceai o sa o depun maine la banca.

Va multumesc mult si astept raspunsul dumneavoastra,
Cu respect,
Z..

Buna seara
Detalii despre cum puteti obtine ceaiul Deniplant gasiti aici:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Pe scurt cand primim banii (prinposta) in 10-14 zile trimitem ceaiul prin posta sau fan curier, in cel din urma caz platiti taxele de transport la ridicarea coletului
alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu.

Buna ziua domnule Giurgiu,

Astazi am depus prin posta electronica suma de 150 de ron, aferenta unei cutii de ceai DENIPLANT pentru psoriazis,
Va rog mult sa ma ajutati si sa-mi trimiteti ceaiul cat mai curand posibil, prin FAN CURIER, deoarece urmeaza sa plec in concediu si m-as bucura foarte mult sa pot incepe tratamentul mai devreme.

Va multumesc mult si astept raspunsul dumneavoastra,
Cu respect,
Z., Sibiu

Buna ziua
cum ati vazut si pe site, in momentul in care banii au ajuns la noi in 10-14 zile, in functie de comenzi, pleaca coletul de la noi
pentru a trimite cu fan curier trebuie sa ne trimiteti adresa completa inclusiv nr de tel
cititi aici va rog(http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-fancurier.htm )
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua
Banii vor ajunge la dvs in 24h, dupa cum mi-au spus de la banca, iar daca exista posibilitatea sa-mi trimiteti ceaiul cat mai repede (stiu ca temenul este de 10-14 zile, numai ca eu am aflat doar de curand despre acest ceai...) v-as fi foarte recunoscatoare.

Toate cele bune!
Z...


Buna seara domnule Giurgiu,

Astazi am primit ceaiul de la dumneavoastra.

Va multumesc mult pentru ca mi l-ati trimis atat de repede si o sa va tin la curent cu evolutia bolii mele.

Cu respect,
Z.......... Sibiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic