luni, 28 iunie 2010

consum ceaiul deniplant de aprox.2ani

mona Monik will receive your messages on a mobile phone. Since some wireless carriers charge per text message, you may want to send a long message rather than several shorter messages. Learn more about receiving instant messages on your mobile phone.

mona Monik: buna ,consum ceaiul deniplant de aprox.2ani,a inceput sa se vada ceva rezultate,insa mi.a aparut din nou ,ca o explozie cauza( lamaia)no mai pot manca...ma doare stomacul...sau ceaiul sa obisnuit cu corpul si nu.si mai face efectul?
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: Nu
giurgiu gheorghe: trewbuie sa fie alta cauza
giurgiu gheorghe: vedeti ce alte modificari s-au produs in aceasta perioada
giurgiu gheorghe: Daca nu mai puteti manca lamaia nu o mancati
giurgiu gheorghe: au mai fost pacienti care nu au mancat-o
giurgiu gheorghe: personal chiar eu si eu ma satarasem de ea si nu prea am mai mancat-o in ultima perioada a tratamentului
mona Monik: sa inteleg ca isi face efectul si daca nu consum lamaia?
giurgiu gheorghe: Atentie la ce mancati
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: urmariti daca vre-un aliment nu va prieste
giurgiu gheorghe: sau daca ati fost stresata peste masura
mona Monik: in ultimu timp am consumat paste....cred ca asta o fi cauza..
giurgiu gheorghe: nu am idee
giurgiu gheorghe: faceti o pauza si vedeti ce se intampla
mona Monik: multumesc pt inform.va doresc o zi placuta in continuare
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic