vineri, 11 iunie 2010

am si eu nevoie de acest ceai deniplant si an spania nu stiu daca se gaseste

mirela andrei appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to mirela andrei's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

mirela andrei: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna seara
mirela andrei: a scuze
mirela andrei: santeti an romania acum
giurgiu gheorghe: da
mirela andrei: an spania cand veniti
giurgiu gheorghe: nu stiu daca pot ajunge anul acesta
giurgiu gheorghe: eu imi doresc
mirela andrei: aha
giurgiu gheorghe: dar sunt cateva probleme
mirela andrei: ce probleme aveti dv
giurgiu gheorghe: fiica mea da examen la facultate
mirela andrei: aha
mirela andrei: e la facultate
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: anul acesta da
mirela andrei: a
mirela andrei: la ce da
giurgiu gheorghe: medicina
mirela andrei: a ca dv
mirela andrei: va mosteneste
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu sunt agricultor
mirela andrei: a nu santeti
giurgiu gheorghe: nu
mirela andrei: a scuzati
giurgiu gheorghe: eu coltiv si vand plante medicinale deniplant
mirela andrei: a
mirela andrei: da
mirela andrei: da de unde le cultivati
giurgiu gheorghe: in romania
mirela andrei: a dar iarna nu
giurgiu gheorghe: atunci nu cresc la noi
mirela andrei: normal
mirela andrei: da ce plante culegeti
giurgiu gheorghe: deniplant
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
mirela andrei: pai care sant cum se numesc
giurgiu gheorghe: nu inteleg unde vreti sa ajungeti cu discutia
giurgiu gheorghe: spuneti ce doriti
mirela andrei: eram si eu curioasa sa vad daca ma puteti ajuta
giurgiu gheorghe: daca nu imi spuneti despre ce e vorba nu va pot ajuta
mirela andrei: am si eu nevoie de acest ceai deniplant si an spania nu stiu daca se gaseste
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-strainatate.htm
mirela andrei: dar ceva asemanator cu ceaiu dv care pot gasi an spania
giurgiu gheorghe: intrati aici si vedeti cum se obtine
giurgiu gheorghe: am mai trimis in spania chiar luna acesta
giurgiu gheorghe: nu exista ceva asemanator cu ceaiul deniplant
mirela andrei: a
giurgiu gheorghe: Deniplant e marca intregistrata in Romania si UE
mirela andrei: mia cazut netu
mirela andrei: scuze
mirela andrei: ok o zi buna multumesc mai vorbim
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: buna seara
mirela andrei: buna seara
mirela andrei: poate o sa vin eu an romania an vara asta
mirela andrei: si ancerc sa va caut
giurgiu gheorghe: in luna august sunt in concediu si nu pot fi gasit
giurgiu gheorghe: dupa aceea da
mirela andrei: eu acum sant operata si sant an concediu medical si nu pot veni an romania si mam gandit ca an august poate sant mai bine
giurgiu gheorghe: dupa august pot fi gasit la bucuresti
mirela andrei: dar toata luna lui agust santeti plecat
giurgiu gheorghe: da
mirela andrei: a
giurgiu gheorghe: la deniplant luna august este concediu
mirela andrei: atunci mai vorbim
giurgiu gheorghe: ok
mirela andrei: ok
mirela andrei: nb
mirela andrei is typing...
mirela andrei: mia facut placerea
giurgiu gheorghe: o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic