duminică, 20 iunie 2010

Cum as putea sa ajung la acest ceai pt pshoriazis Deniplant avand in vedere ca domiciliez in Belgia

Buna ziua ,

Ma numesc C..... N..... sunt din orasul Craiova de proveninenta, dar cu domiciliu stabil in Belgia (15 ani).

Astazi ne avand ce face am rasfoit putin internetul si am descoperit ca exista un ceai care ajuta la disparitia pshoriazului temporar sau pe termen mai lung. Eu am pshoriazis capilar si pshoriazis vulgaris. Cu tratamentele pe care le folosesc ( creme si soluti ) nu face decat sa dispara temporar 2-3 saptamani.

Cum as putea sa ajung la acest ceai pt pshoriazis Deniplant avand in vedere ca domiciliez in Belgia. As vrea sa stiu daca aveti punce de desfacere in Craiova,Buzau sau daca este posibil expedierea lui prin posta contra ramburs.
Tinand cont ca am vezica biliara complet extracsa de 2 luni , as vrea sa stiu daca acest ceai este compatibil cu organismul si boala mea.

Va multumesc ca ati citit acest mail si sper sa am un raspuns pe masura.

c....... n.

Buna ziua
Daca in prezent puteti sa beti 750 ml ceai zilnic nu este nici o problema.
Ceaiul deniplant se poate procura de la biroul deniplant sau farmacia Diana din Bucuresti
Avem si un serviciul postal care poate trimite ceaiul unde doriti dumneavoastra,(inclusiv in Belgia) insa nu cu ramburs.
Cand primim banii, expediem plantele cu posta romana la adresa dorita.
Plantele pentru o luna costa acum 150 lei (35 euro)
Taxele postale pentru expediere in romania le suportam noi
Taxele postale pt expediere in Belgia 15 euro
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic