marți, 29 iunie 2010

Am in familie pe cineva bolnav de psoriasis.

În data de 28 iunie 2010, 23:46, Elena Ciutescu a scris:Buna ziua dl Giurgiu!

Am in familie pe cineva bolnav de psoriasis. Dupa ce am citit destul de mult despre ceaiul dumneavoastra, am convingerea ca acesta este remediul si in cazul rudei mele.
De aceea, va scriu ca sa va rog sa-mi faceti si mie o programare la biroul dvs, sau la sediul Fundatiei. Am gasit adresa de la birou pe internet, dar nu as vrea sa apar neanuntata.
Daca mi-ati putea confirma si adresa v-as fi foarte recunoscatoare.

Multumesc foarte mult,

E........C.......

Buna ziua
In fiecare vineri intre orele 14-16 sunt la biroul din sos pantelimon 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua

Multumesc foarte mult. Vineri la ora 14 am sa ma prezint la biroul dvs.

Cu stima,

E.....C.......

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic