joi, 10 iunie 2010

am numai 16 ani si de 5-6 ani am acest psoriazis

Show Recent Messages (F3)

.Lori ~Alex. appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to .Lori ~Alex.'s mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

.Lori ~Alex.: buna dimineata
.Lori ~Alex.: am citit despre dvspe internet
.Lori ~Alex.: si am observat ca si dvs ati avut psoriazis ..ceea ce am eu acum
.Lori ~Alex.: am numai 16 ani si de 5-6 ani am acest psoriazis
.Lori ~Alex.: am pe pielea scalpului,in coate ,in genunchi,pe spate,pe piept si pe abdomen.
.Lori ~Alex.: fiind fata as vreasa ma pot imbraca vara altfel...sa nu ma acopar sa nu mi se vada
.Lori ~Alex.: sufar foarte mult din acest lucru
.Lori ~Alex.: dinj cauza aceasta am ajuns sa ma exteriorizez
.Lori ~Alex.: aproape zilnic se gaseste sa ma intrebe cineva ce am pe corp
.Lori ~Alex.: e dezastruos pt unii ceea ce pot vedea pe corpul meu
.Lori ~Alex.: am ajuns inj pragul disperarii
.Lori ~Alex.: nu mai pot sa ies in lume din cauza acestui psoriazis
.Lori ~Alex.: va rog din tot sufletul sa ma ajutati
.Lori ~Alex.: am citit ca cu ceaiul Deniplant se vor ameliora ,iar dupa o perioada vor disparea definitiv
.Lori ~Alex.: as vrea sa ajung si yo la acel moment
.Lori ~Alex.: va multumesc cu multa stima!
.Lori ~Alex.: si va rog daca se poate sa imi si raspundeti
.Lori ~Alex.: la revedere!
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: Au fost foarte multi bolnavi care au scapat de psoriazis cu ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: pentru a cumpara acest ceai va rog cititi aici
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: alte detalii la 0744827881 sau 0212338973

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic