marți, 28 aprilie 2009

.Nu am luat medicamente de teama corticoizilor ,in schimb de o saptamina folosesc unguentele de la clinica Psoremiss.

Buna ziua ,d-le Giurgiu
De 2 luni de zile mi s-a pus diagnosticul de psoriazis pustulos
planto-palmar ,am pe ambele talpi .Nu am luat medicamente de teama
corticoizilor ,in schimb de o saptamina folosesc unguentele de la clinica
Psoremiss. Va rog sa -mi spuneti daca in paralel cu aceste creme pot
folosi si ceaiul Deniplant ,in acest caz am sa revin cu comanda la d-vs
,pt ca locuiesc in Tg.Mures.Va rog sa-mi raspundeti ,pt ca am  multa
incredere in tratamentele naturiste .
Va multumesc
Buna ziua
Nu merg in paralel
Ceaiul deniplant se administreaza fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar.
Cand va plictisiti de psoremis stiti unde ne gasiti

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic