sâmbătă, 4 aprilie 2009

fata e de-a dreptul desfigurata cu roseata, scuame, nu mai zic de senzatia de arsura.

Buna ziua, va deranjez iar, am trimis banii pentru ceai, eu sufar de
dermatita seboreica, dar sper sa imi faca bine. Ulterior am vazut ca in gama
DENIPLANT exista si un ceai antidermatitic. Credeti ca imi poate fi mai
folositor acesta?.Nu mai vreau unguente cortizonice si acesta e poate ultima
speranta de revenire la normal, fata e de-a dreptul desfigurata cu roseata,
scuame, nu mai zic de senzatia de arsura. Ma bazez pe sfatul si experienta
dumneavoastra.. Multumesc.

Iuliana Z... Cipru

Buna ziua
Pachetul a plecat deja de la noi.
Deoarece taxele de transport s-au micsorat, v-am trimis inca 15 pliculete
in plus.
Pachetul a fost trimis recomandat cu posta romana.
Va rugam sa ne anuntati cand l-ati primit.
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic