marți, 14 aprilie 2009

Am constatat ca oferiti un ceai care are efecte si asupra psoriazisului.

Buna ziua,
Am ajuns la dv cautand ceva pentru alergie la praful de casa. Am constatat
ca oferiti un ceai care are efecte si asupra psoriazisului. Din 1995-1996
am la degetele de la maini un psoriazis, care a fost diagnosticat initial ca
o keratoza (pielea crapa pana la sangerare si se usuca) sunt si perioade mai
lungi sau mai scurte de ameliorare.
As vrea sa incerc ceaiul dv sau alt tratament recomandat. Si eu am fost
ofiter si sper sa fie de ajutor.
Va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa fac sa-l obtin, preferabil cu reducerea
mentionata de 40%.
Cu stima,
Buna ziua

Pentru a obtine ceaiul Deniplant va rog cititi aici:http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
In acest moment nu mai sunt reduceri sau alte facilitati

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic