marți, 28 aprilie 2009

Ma numesc Daniela si ma confrunt cu dermatita seboreica de aproximativ 10 ani

Buna ziua,

Ma numesc Daniela si ma confrunt cu dermatita seboreica de aproximativ 10 ani. Am incercat tratamente dar reapare mereu. M-am saturat de toate cremele. Mentionez ca dermatita e la nivelul capului si pe piele.

Am aflat de pe internet despre acest ceai miraculos si as vrea sa incerc si eu.

Eu locuiesc in Danemarca, plata se poate face numai prin Western Union sau Money Gram? Nu se pot vira banii direct intr-un cont bancar? Mie mi-ar fi mai usor asa.

Mai am o intrebare. Acest ceai se poate folosi chiar si pe perioada sarcinii? Deoarece intentionez sa raman insarcinata, iar in acest caz multe tratamente sunt neindicate.

Va multumesc foarte mult pt ajutorul dumneavoastra!

Cu respect
Daniela

Buna ziua
In acest moment banii se pot trimite numai prin westen union sau money gram
Au fost paciente care au folosit ceaiul Deniplant si pe timpul sarcinii,
insa pentru a nu exista nici cea mai mica suspiciune puteti sa nu folositi
pe timpul sarcinii
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic