miercuri, 22 aprilie 2009

am mai vorbit mai demult cu dv...si as vrea acuma sa incep si eu tratamentul cu Deniplant

Show Recent Messages (F3)

x xmasy appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to x xmasy's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

x xmasy: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
x xmasy: am mai vorbit mai demult cu dv...si as vrea acuma sa incep si eu tratamentul
x xmasy: am vz ca s-a deschis o clinica la barlad
x xmasy: pot sa fac sigur rost de acolo
x xmasy: de tratament
x xmasy: ?
x xmasy: ca imi vine mai usor sa il procur de acolo
giurgiu gheorghe: la barlad nu mai are pe stoc
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii la bucuresti si cand ii primim expedeim plantel
giurgiu gheorghe: detalii pe www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
x xmasy: deci acuma numai din bucuresti pot sa-l iau
x xmasy: ?
giurgiu gheorghe: da
x xmasy: la farmaciile Diana mai are pe stoc
x xmasy: ?
giurgiu gheorghe: nu cunosc situatia in acest moment
giurgiu gheorghe: puteti suna si intreba
x xmasy: ok
x xmasy: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic