vineri, 7 noiembrie 2008

vreau ca deniplant sa ajunga mai repede, mai am 5 plicuri

Show Recent Messages (F3)

lucian belea: buna
giurgiu gheorghe: buna ziau
lucian belea: sunt baiatu de la otelu rosu ati primit banii ?
giurgiu gheorghe: cu te numesti
lucian belea: b.........
giurgiu gheorghe: can ai trimis banii
lucian belea: saptamana asta
giurgiu gheorghe: un moment
lucian belea: k
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: cu i-ai trimis mandat postal sau electronic
lucian belea: postal
giurgiu gheorghe: au fost cazuri in care au ajuns si in 7 zile banii
lucian belea: stati ca sun acasa si va zic exact
lucian belea has signed back in. (11/7/2008 10:35 AM)

lucian belea: mai sunteti?
giurgiu gheorghe: da
lucian belea: pot sa va trimit azi banii?
giurgiu gheorghe: nici o problema
lucian belea: k
giurgiu gheorghe: cand ajung, maxim a doua zi pleca coletul de la noi
lucian belea: daca va trimit mai multi bani puteti sa trimiteti si dumneavuasrtra sa ajunga ceaiu mai repede?
giurgiu gheorghe: nu intleg
giurgiu gheorghe: putem ptrimite coletul cu fan curier si platiti taxele postale cand ajunge coletul
lucian belea: aha
giurgiu gheorghe: dar tot asa dupa ce primim banii
lucian belea: e ok
lucian belea: puteti sa trimiteti cu fan curier si platesc eu cand ajunge coletul
giurgiu gheorghe: da daca ajung banii astazi sau maine luni poate pleca coletul de la noi
lucian belea: da azi o sa pun banii
lucian belea: sa ajunga tot azi
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: sa trimiteti un email cu adresa completa, inclusiv nr de telefon
lucian belea: k
lucian belea: am vb acasa si a zis ca a pus banii saptamana asta dar o sa va mai pun si azi bani ca imi trbuie ceaiu ca mai am duar 5 pliculete
giurgiu gheorghe: bine
lucian belea: k
lucian belea: la revedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic