vineri, 7 noiembrie 2008

e vreo problema daca intr-o zi beau ceaiul deniplant si seara consum ceva alcol?

Ciobotaru Daniel: buna seara...va deranjez cu o intrebare.....e vreo problema daca intr-o zi beau ceaiul deniplant si seara consum ceva alcol?
giurgiu gheorghe: nu , nu este nici o problema
giurgiu gheorghe: organismul iti va spune daca e ok sau nu
Ciobotaru Daniel: char daca se repeta de mai multe ori..... a fost weekendul mai lung
giurgiu gheorghe: cum am precizat singur iti vei da seama
giurgiu gheorghe: eu nu am cum sa stiu ce lucreaza ficatul tau
Ciobotaru Daniel: aha....la analezi mi-a iesit valoare tgp mai mare decat trebuia...cu peste putin....ceva pe la ficat am inteles.....
Ciobotaru Daniel: dar am citit pe forum ca nu ar fi o problema
giurgiu gheorghe: pai vezi
Ciobotaru Daniel: cred ca ar fi si de la psoriazis
giurgiu gheorghe: e posibil
Ciobotaru Daniel: si inca ceva....am vazut pe site ceva cu licitatia deniplant.....se poate procura deniplant mai ieftin?
giurgiu gheorghe: depinde cat licitati
giurgiu gheorghe: depinde de ceilalati cat liciteaza fiecare
Ciobotaru Daniel: ok....va multumesc...o seara cat mai placuta
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic