marți, 4 noiembrie 2008

Psoriazis la CHISINAU

Buna ziua,
Sunt Albina. Peste un timp voi avea nevoie de o pertida noua de ceai
DENIPLANT. Am citit ca se poate primi si prin posta chiar daca nu sunt din
Romania (sunt din Chisinau). Vreau sa stiu precis - pot trimite bani in
euro
pe contul dvs, din Procredit bank?
As cumpara iar 3 pachete de Deniplant (cu 30 pliculete). Plus la acesasta
am
citit pe deniplant.ro si de alte produse ca: Plante balneologice (asi
procura 5 pachete adica pentru 20 bai) si inca mi/a atras atentia produsul
Antistres. Cred ca mie mi/ar face bine. Sunt o fire peste masura de
grijulie, vesnic am frica ca nu voi reusi, ca nu voi putea, ca nu am sa
ajung etc. Ce ma sfatuiti Dvs.? Sa incerc poate si acest produs, daca ma
sfatuiti. Acum, daca nu deranjez, imi scrieti unde trimit bani, cati si
cum.
Cu respect, Albina.

Buna ziua
Imi pare rau sa va anunt ca la chisinau nu putem trimite prin posta
Am mai facut o data acesta incercare si coletul se pierduse si abia dupa o luna si ceva de zile a fost recuperat.
De aceea cred ca cel mai bun lucru ar fi sa vina cineva sa va ia .


Plantele balneologice pot fi folosite si pot ajuta la suprafata.
Ceaiul antistres se prepara ca si Deniplant .
Daca mai puteti bea in plus 750ml de ceai nici o problema , se pot lua impreuna.

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic