marți, 4 noiembrie 2008

Psoriasis la MILANO

Eu locuiesc la Milano,si chiar si astazi am fost prin supermarketuri mari unde credeam ca voi gasi cu siguranta "Fa shower gel"care imi trebuie pt prepararea samponului,insa nu l-am gasit nicaieri.O sa vb cu cineva sa-mi trimita de acasa si o sa prepar acest sampon,sau o sa-l intreb pe dl giurgiu ce as putea folosi in afara de aceat gel de dus,pt ca nu l-am gasit aici si nu vreau sa folosesc altceva ,pt ca nu stiu daca ceea ce are in compozitie este o formula destul de buna pt a ma spala.E o chestie banala dar daca eu nu gasesc aici nu am cum sa prepar samponul.O sa incerc sa mai caut Fa si in alte locuri.
Vroiam sa te mai intreb daca dupa ce ti-au disparut cojile ti s-a regenerat parul,pt ca banuiesc ca si tie ti-a cazut destul de mult.Mie mi-a cazut foarte mult.Am noroc deoarece aveam parul f des si cret si de aceea inca pare a fi in regula cand il aranjez.Dar mi-a cazut mai mult de jumate din ceea ce aveam.Zic asta fara sa exagerez.
E si vina mea pt ca mereu am facut de toate ca sa scot cojile si automat, iti dai seama ca trageam cu tot cu par pt ca erau lipite.Iti doresc multa sanatate


A..si inca ceva.Eu am luat de la dl giugiu si plante pt regenerarea parului si astazi mi-a ajuns pachetul cu ceaiul Deniplant pe inca 3 luni.O sa continui cat va fi nevoie pt ca rezultatele se vad deja.Dar eu cred ca mixtura de plante regeneratoare nu o pot folosi inca pt ca leziunile de pe scalp ma dor(unele zone),iar in compozitia solutiei regeneratoare este alcoolul care cred ca m-ar face sa ma urc pe pereti de usturime,deci trebuie sa astept intai sa mai treaca din aceste leziuni(leziuni in modul frumos spus deoarece eu am scalpul acoperit de o coaja imensa,nu am loc unde sa pun un ac).Oricum cert e ca nu o sa treaca prea repede deoarece e zona in care am folosit mult cortizon,si ceaiul are de lucrat.....

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic