luni, 17 noiembrie 2008

am psoriazis de la varsta de 14 ani

vasy oprea: buna seara...
vasy oprea: deranjez?
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: daca ai intrat spune
vasy oprea: numele meu este V...O... si am psoriazis de la varsta de 14 ani...nu stiu ce sa mai fac cu aceasta boala
vasy oprea: ce imi puteti recomanda?
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: altceva nu stiu
vasy oprea: acum am 25 de ani
vasy oprea: da am intrat pe site..
giurgiu gheorghe: multi inainte
giurgiu gheorghe: intrati si pe forum
vasy oprea: si am vazut anuntul Deniplant
vasy oprea: multumesc la fel..
vasy oprea: spuneti-mi cum pot comanda acest ceai?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: detalii gasesti aici
vasy oprea: va multumesc frumos .. o seara buna incontinuare
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic