marți, 18 noiembrie 2008

folosesc ceaiul Deniplant de un an si jumatate , cu rezultate foarte bune.

LICITATIA DENIPLANT
Ati primit un mail de la:
utilizator: ternovan rodica
nume: Ternovan
prenume: Rodica
email: ternovan_rodica@yahoo.com
telefon: 07...
adresa: Jud. Bihor , loc. Marghita , Str. S...... Nr. 4.
deniplant: 100
imuniplant:
mesajul este: folosesc ceaiul de un an si jumatate , cu rezultate foarte
bune.Am psoriazis de 17 ani , a fost pe aprox. 70% din corp si acum daca
mai am pe ici pe colo adica 5%.N-am trimis poze pt. ca tehnica moderna a
patruns mai greu la noi...din motive financiare.D-le Giurgiu , eu v-am
sunat sa va spun (in urma cu cateva luni)de eficienta plicurilor
extern-aplicate pe rana.Probabil sunt persoane care marita mai mult decat
mine sa beneficieze de reduceri, dar mi-am incercat norocul.Va multumesc
ca ne ajutati cu ceaiul produs de d-voastra.Faceti multa lume fericita.Am
38 ani si pot sa spun in sfarsit ca sunt si eu fericita.Multumesc din
suflet!

Buna ziua
FELICITARI
In urma participarii dumneavoastra la licitatia deniplant din data de 17.11.08 la care ati licitat suma de 100 lei pentru ceaiul Deniplant, ati fost desemnata castigatoare.
Pentru a intra in posesia ceaiului, este necesar sa ne trimiteti banii si cand ii primim expediem plantele
Detalii gasiti la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Cu stima
Denis Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic