marți, 11 noiembrie 2008

diagnostic sclerodermie

tanja_aga: Domnule Girugiu,fetita mea de 10 a fost diagnosticata cu sclerodermie.Ce tratament ar putea urma folosind produsele din ceai.Ati mai intilnit in practica astfel de cazuri care au fost tratate?Suntem din Republica Moldova .va multumesc anticipat
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: da, am mai intalnit asemenea cazuri si ceaiul deniplant le-a fost de folos
giurgiu gheorghe: important este sa nu dati cu unguente cu cortizon
tanja_aga: nu am dat cu nimic
giurgiu gheorghe: e foarte bine
tanja_aga: a fost internata in spital de 2 ori
tanja_aga: si a urmat un tratament
giurgiu gheorghe: da
tanja_aga: cum as putea sa aflu mai multa informatie despre ceaiurile despre care am citit pe sait?
giurgiu gheorghe: ce v-ar interesa in plus
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html
giurgiu gheorghe: aici puteti gasi tot ce am scris eu pe net
tanja_aga: la ce virsta se poate de folosit acest ceai
giurgiu gheorghe: de la 6 luni in sus
tanja_aga: cum as putea sa fac comanda
giurgiu gheorghe: in moldova nu putem trimite prin posta
giurgiu gheorghe: am incerc at o data si a ajuns coletul dupa o luna cu mare scandal
tanja_aga: cit dureaza 'administrarea" cu aceste ceaiuri?
giurgiu gheorghe: daca vine cineva in romania
giurgiu gheorghe: sau aveti pe cineva aici
giurgiu gheorghe: ne trimite banii si noi trimitem ceaiul
giurgiu gheorghe: si apoi vi-l aduce acolo
tanja_aga: doar de la Bucuresti??
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: sau cum am spus putem trimite oriunde numai in romania
tanja_aga: ok
tanja_aga: care ar fi suma pt un curs?
giurgiu gheorghe: plantele pentru o luna costa acum 150 lei noi
tanja_aga: adica 70 in banii nostr?
giurgiu gheorghe: nu cunosc cursul monedei din moldova
giurgiu gheorghe: 40 euro
tanja_aga: deci va pot gasi aici pe mess,ca sa puteam stabili cum as putea lua ceaiurile
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: sau pe email
giurgiu gheorghe: giurgiu@deniplant.ro
tanja_aga: va multumesc
giurgiu gheorghe: acum o saptamana a fost cineva din chisinau care a venit si a luat
tanja_aga: eu n u pot sa vin,caci am nevoie de viza,dar daca gasesc o persoana s-ar putea apropia ca sa va dea banii in schimb la ceai
giurgiu gheorghe: da sigur

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic