sâmbătă, 17 mai 2008

v-am contactat in legatura cu ceaiul pentru psoriazis

TC: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
TC: v-am contactat in legatura cu ceaiul pentru psoriazis
giurgiu gheorghe: da
TC: daca sunteti amabil - ma intereseaza modalitatea de obtinere al acestui tratament si dewsigur cateva detalii
TC: desigur
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: detalii cum puteti obtien gasiti aici
giurgiu gheorghe: toate informatiile necesare le gasiti la www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: sau pe forum la
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/
giurgiu gheorghe: Iar daca doriti absolut toate informatiile vizitati toat ce am scris eu pe net http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html
TC: ideea este ca nu inteleg cum pot trimite banii la o casuta postala
giurgiu gheorghe: nu la o casuta postala
giurgiu gheorghe: ci pe numele meu
giurgiu gheorghe: iar la adresa trreceti in loc de strada si numar op pipera cp 1
TC: deci asa : Dl. Giurgiu Gheorghe - OP Pipera CP 1 ?
giurgiu gheorghe: da
TC: nu se poate efectua plata ramburs prin curier rapid ?
giurgiu gheorghe: ba da dar ajunge in jur de 200 lei
TC: si ce ?
TC: ma chinui de 4 ani cu tot felul de scheme - de la Prof. Universitari - garla si degeaba
giurgiu gheorghe: puteti veni la bucuresti sa-l luati personal daca nu aveti incredere
TC: am aflat de dvs. intamplator - in parcul central Cluj-Napoca de la fabricantul de zahar pe bat
giurgiu gheorghe: se poate
TC: acu sigur ca nu va mint
giurgiu gheorghe: acum intrati pe net la adresele care vi le-am dat si veti afla tot ce va intereseaza
TC: el spunea ca a fost mai grav decat mine si in 2 luni s-a vindecat
giurgiu gheorghe: din cluj sunt foarte multi pacienti care au beneficiat de Deniplant
TC: o.k. merci
giurgiu gheorghe: poate exagereaza un pic
giurgiu gheorghe: referitor la numai 2 luni
TC: l-am vazut
TC: eu stiu?
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit 4-6 luni, dar sunt pacienti care au trecut de 2 ani in tratament
TC: deci el a intrat in discutii cu mine - eu am numai pe frunte
TC: si pe scalp - dar nu se vede
giurgiu gheorghe: fara unguente fara regim alimentar
TC: eu am folodit diprosalic
giurgiu gheorghe: daca se merge in paralalel cu unguente pot dispare dupa 2-3 zile
giurgiu gheorghe: chiar
TC: asoriqan
giurgiu gheorghe: dar apar apoi din nou
TC: regim alimentar
TC: si cxeva pastile cu cortizon
TC: ceva
giurgiu gheorghe: foarte rau
TC: mu mai stiu ca nu mi-au facut bine sdi am intrerupt rapid acel tratament
giurgiu gheorghe: e un prim pas
TC: scuze - revin - va trimit banii la op/cp si inh cat timp pot primi ceaiul dvcs
TC: dvs
giurgiu gheorghe: in momentul primirii banilor, maxim a doyua zi pleca coletul
giurgiu gheorghe: daca vreti cu posta rapida suportati taxele
giurgiu gheorghe: fan curier
TC: asta am priceput - da - preefer fan-courier deoarece cu PR am avut 2 situatii negative in care o jumatate de an s-a ratacit coletul
TC: 165 ron
TC: da?
giurgiu gheorghe: de asemenea trebuie sa ne treceti numarul de telefon unde sa va sune curierul
giurgiu gheorghe: nu 150 lei la noi si 15,5 lei la curier
TC: bine - un tratament dureaza 1 luna (dozele)
giurgiu gheorghe: da sunt 30 de pliculete
TC: multumewsc - luni exp0e4diez banii
giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu sunteti multumita puteti veni la bucuresti sa primiti banii inapoi
TC: ma numesc T..C.. - sunt din Cluj-Napoca
giurgiu gheorghe: daca puneti mandat postal durewaza 3-5 zile pana ajung
giurgiu gheorghe: daca puneti mandat electronic sau online ajung in aceeasi zi
TC: ok - atunci pt. plata online unde merg
giurgiu gheorghe: lasati-mi adresa completa acum
giurgiu gheorghe: tot la posta
TC: deci: ...................
giurgiu gheorghe: telfon?
TC: TEL.MOBIL : ...........
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: daca banii ajung luni , marti va pleca coletul de la noi si cel tarziu in 24 ore ajunge
TC: inca o data GIURGIU GHEORGHE - OP. PIPERA - CP. 1
TC: fara jud. cod postal
giurgiu gheorghe: loc VOLUNTARI jud ilfov cod 077191
TC: te4l - cele din site
TC: telefon
giurgiu gheorghe: 0744827881
giurgiu gheorghe: 021.2338973
TC: va multumesc - dupa ce expediez banii 155 ron va deranjez telefonic sau va scriu pe mess nr chit
giurgiu gheorghe: ok
TC: deci 155 ron sau 165 ron
giurgiu gheorghe: nu 150 RON
giurgiu gheorghe: si cand primiti coletul mai achitati la curier 15,5 RON
TC: si taxa fan curier cat este
TC: aha am inteles - inca o data multumesc - buna seara
giurgiu gheorghe: cu placere, buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic