miercuri, 28 mai 2008

sa stii ca la mine eu zic ca are efect,

Show Recent Messages (F3)

Mirela: buna dimineata si bine v-am gasit
giurgiu gheorghe: buna ziua
Mirela: am trimis pe cineva astazi sa-mi plateasca la Unicredit Tiriac pentru inca o luna
giurgiu gheorghe: dupa efectuarea platii imi trimiteti unn email cu datele cine a expediat si unde trebuie sa ajunga coletul
Mirela: da
Mirela: multumesc frumos
giurgiu gheorghe: cu placere
Mirela: sa stii ca la mine eu zic ca are efect, pentru au inceput sa-mi sispara acea roseata si acele cruste mari
giurgiu gheorghe: foarte bine
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns
Mirela: mai sunt dar de dimensiuni mai mici
Mirela: am mai citit ca la unele persoane nu a avut nici un efect
giurgiu gheorghe: trebuie rabdare
giurgiu gheorghe: da au fost si persoane carora nu le-a raspuns organismul
Mirela: asta vroiam sa le transmit si eu acelor persoanme sa aiba rabdare si incredere
giurgiu gheorghe: este un lucru firesc
giurgiu gheorghe: nici medicamentele nu au rezultate 100% la toata lumea
giurgiu gheorghe: sigur si acesta discutie va fi postata pe blog
Mirela: trebuie sa creada, sa isi schimbe mentalitatea , sa isi schimbe gandirea
giurgiu gheorghe: aici este problema
giurgiu gheorghe: nu toata lumea intelege acest lucru
giurgiu gheorghe: ca rezolvarea bolii depinde si de acest aspect
Mirela: pot sa va spun ca uneori am nimerit cate o lamaie amara fiere , dar am mancat-o
Mirela: dar acum ii curat partea de deasupra(cea galbena) si parca nu mai este asa,
giurgiu gheorghe: da, am mai auzit acesta metoda
Mirela: este obligatoriu totusi sa mananc si partea galbena?
giurgiu gheorghe: obligatoriu este relativ
giurgiu gheorghe: fiecare face cum doreste
giurgiu gheorghe: noi am spus cum este recomandat si cel mai bine
Mirela: am inteles
Mirela: nu va mai retin , o sa va trimit pe mail adresa , pentru ca este posibil ca pe ordinul de plata sa treaca numele celui care depune banii
Mirela: multumesc oricum
Mirela: buna ziua
giurgiu gheorghe: neaparat adresa completa cu telefon cu tot
giurgiu gheorghe: buna ziua
Mirela: buna ziua
Mirela: din nou va deranjez
giurgiu gheorghe: un moment
Mirela: a platit
Mirela: va pot scrie adresa aici sau pe mail?
giurgiu gheorghe: nu va rog pe mail
Mirela: am inteles
Mirela: acum va scriu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic