duminică, 11 mai 2008

Mesaj postat pe forumul bolnavilor de psoriazis

Stimati forumisti, aproximativ 14 luni in urma am inceput tratamentul cu DENIPLANT, in luna martie 2007. Situatia este mai mult decat buna. De la inceput in primele luni am avut o vindecare destul de rapida, as putea spune ca tot corpul s-a curatat in primele 3-4 luni. Din cand in cand mai apar cateva pete pe corp si la nivelul scalpului, dar dupa cateva saptamani dispar. Vindecare nu mai este la fel de rapida ca la inceput, totusi in continuare toate petele noi dispar pana la urma. Consum destul de frecvent ceaiul, dar cateodata mai intrerup consumul de ceai cate 3-4 zile cand sunt nevoit sa merg in delegatii. Din pacate in ultimele sase luni am avut destul de multe delegatii, aproximativ 15 zile dintr-o luna sunt in delegatii, si nu tot timpul mi-am luat "echipamentele pentru ceai" cu mine. In general sunt extrem de multumit de DENIPLANT si voi continua tratamentul, sper ca voi fi mult mai constant decat in ultima perioada, pana cand voi posta in rubrica in care toti de dorim sa ajungem sa scriem. Mentionez ca am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in noiembrie '06 si am facut un tratament de vreo doua luni cu daivobet, daivonet, diprosalic, pe care l-am intrerupt cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT. Sanatate maxima va doresc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic