miercuri, 21 mai 2008

Dupa 20 de zile de Deniplant se pare ca merge

M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): Buna ziua, domnule Giurgiu
giurgiu gheorghe: buna ziua
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): sunt roxrml de pe forum
giurgiu gheorghe: da am vazut, am verificat si mane va pleca coletul de la noi
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): v-am trimis 150 de lei in cont (verificabil) si mail cu adresa de expediere a ceaiului, pe psoriazis@digi.ro si giurgiu@deniplant.ro
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): aha ok perfect
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): multumesc
giurgiu gheorghe: se pare ca organismul ti-a raspuns cu bine
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): asa se pare, oricum au trecut doar 20 de zile
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): "mai e mult pana departe", vorba pleonasmului
giurgiu gheorghe: pai la altii s-au vazut primele semne dupa 30-40 zile
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): numai ca acum nu mai e "rabdare si tutun", ci "rabdare si ceai"
giurgiu gheorghe: nui, e foarte aproape departarea
giurgiu gheorghe: asa face omul
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): la mine organismul nu este obisnuit cu niciun medicament, poate de aceea
giurgiu gheorghe: pana sa vada ca ii merge nu crede
giurgiu gheorghe: dupa ce vede zice ca merge preea incet
giurgiu gheorghe: sigur este un factor pozitiv
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): am vazut un site interesant
giurgiu gheorghe: unde
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): www.lupushelp.ro
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): zice si de Psoriazis, ca ar fi vindecabil, tot cu plante
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ceaiuri
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: da am auzit de dansul
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): cineva mi-a vazut blogul si pozele si mi-a spus sa ma uit si acolo
giurgiu gheorghe: problema eset ca pacienti care au fost la el au venit si la mine
giurgiu gheorghe: acum nu stiu cati au fost si la mine si acum sunt la el
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ce mi s-a parut interesant e ca vorbeste de o eruptie de puroi generalizata si care e fireasca in procesul de vindecare
giurgiu gheorghe: eu nu impartasesc acesta teorie
giurgiu gheorghe: din observatiile mele nu au fost asemenea manifestari
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): spun "interesanta" pentru ca, acum vreo 12 ani, am baut o solutie facuta de cineva din Buzias, pentru psoriazis, care trebuia sa aibe acelasi efect
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): la mine, atunci, n-a avut efect, nu stiu daca din cauza ca tineam regim pt psoriazis si destul de draconic (cel descris pe blog la mine ca fiind "american"
giurgiu gheorghe: regim=pacaleala
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): o sa scriu si pe forum sa vad cine ce stie si ce experiente / pareri au cei ce stiu ceva
giurgiu gheorghe: sigur
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): doar de-asta e forumul sa ne ajutam cu informatii
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: experienta fiecaruia e nepretuita
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): de a mea m-as lipsi cu drag, cu tot cu psoriazis...
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: dar cei vare vor veni dupa tine e bine sa stie prin ce ai trecut
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): de-asta fac blogul
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): ca eu pe mine ma stiu, n-am nevoie sa ma admir si pe internet...
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): dar nu e moral sa primesti, fara sa dai nimic
giurgiu gheorghe: ti-am spus, eu nu astept sa te vindeci , eu astept sa vad cum vei fi atacat sa te contrazica ca ai avut psoriazis
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): eu voi povesti ceea ce va fi, si pozele vor vorbi
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): nu ma intereseaa decat sa ma vindec eu
giurgiu gheorghe: asa am spus si eu la vremea mea
giurgiu gheorghe: apoi am zis ca trebuie sa fac cev si pentru omenire
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): cine va vrea sa citeasca blogul meu - bine, cine va vrea sa ia de bun - si mai bine, cine nu e liber sa navigheze pe alte pagini
giurgiu gheorghe: cand "omenirea" m-a atacat era cat pe ce sa renunt
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): nu vreau sa CONVING pe nimeni
giurgiu gheorghe: cu cunvinsul e alta poveste
giurgiu gheorghe: sunt atatia cere vad si nu vor sa creda
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): doar imi spun povestea, si o fac pentru ca din pacate NIMENI din cei de pe forum n-a facut-o, nu asa cum trebuie, temeinic, cu poze la perioade stabilite, cu tratament tinut ca la carte
giurgiu gheorghe: problema a fost ca eu m-am ambitionat sa dovedesc sa se poate
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): pai asta incerc sa ma conving si eu, ca aveti dreptate
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat): pentru ca pana acum, in ultimii ani abandonasem lupta...
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: eu nu ma las batut cu una cu doua
giurgiu gheorghe: mai ales cand sunt provocat
M... din Brasov (33 ani, psoriazis de 19 ani,generalizat):

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic