joi, 15 mai 2008

ati dori sa vb si cu mine de Psoriazis

Larisa .: ati dori sa vb si cu mine de Psoriazis?am fost diagnosticata cu aceasta boala de curand ..nici 2 luni iar evolutia ei este foarte rapida..nu stiu ce sa fac..
giurgiu gheorghe: un moment discut cu alticneva
Larisa .: ok
giurgiu gheorghe: daca veti folosi unguente asa se va intampla
Larisa .: intr-adevar ..mi s-a prescris locoid,elosalic si picaturi Zyrtec
giurgiu gheorghe: cititi pe forum se ce intampla
Larisa .: am citit si citesc in continuare..eu sunt socat de ce mi se intampla
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html
giurgiu gheorghe: aici e tot c e am scris
Larisa .: nu credeam niciodata sa mi se intample mie..asta probabil toti o spun...va multumesc si stiu ca probabil nu dispuneti de timpul necesar pt a discuta mai multe cu mine
giurgiu gheorghe: dupa ce va lamuriti ce si cum e cu Deniplant putem discuta
Larisa .: ok
giurgiu gheorghe: important e sa nu-ti mai dai cu unguente
Larisa .: am incetat de 2 zile
Larisa .: dupa ce am citit ce ati scris dvs in carte..am citit-o
giurgiu gheorghe: foarte bine

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic