vineri, 16 mai 2008

sufar de psoriazis de mai bine de 20 de ani

buna ziua d-le giurgiu
am onnoarea de a va informa ca sufar de aceasta boala
de mai bine de 20 de ani.un disconfort de ne
imaginat,nu vreau sa mai pun la calcul aspectul care
ai face pe cei din jur sa stea la distanta de mine si
sa nu mai atinga aceleeasi lucruri pe care eu le-am
atins annaintea lui.
dar , cred ca aceste lucruri le-ati mai auzit .
am o antrbare simpla,la care astept un raspuns simplu
sii cinstit din partea dumneavoastra:vindcati boala
???
va multumesc anticipat si respectuos .
m........ t..... constanta

Buna ziua
In primul rand eu nu sunt medic . Eu sunt producator de plante medicinale, respectiv ceaiul Deniplant.
Daca m-ati fi intrebat de cand nu mai am psoriazis v-as fi raspuns ca de 25 de ani nu mai stiu ce este acesta boala. Si chiar daca acum mi-ar aparea , cum spun unii medici , nu ar fi nici o problema pentru ca exista ceaiul Deniplant.

Cred ca cel mai bine ar fi sa0i intrebati pe cei care folosesc acest ceai, ce parere au despre el . Puteti face acest lucru pe forumul nostru la
http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/
doar de acee a fost creat

Ceea ce va pot oferi eu este GARANTIA DENIPLANT anume dupa o luna de folosire, daca nu sunteti multumit veniti la Bucuresti si puteti primi banii inapoi.

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic