marți, 9 august 2016

Tratament pentru un caine care a paralizat

Buna ziua.
Ma intereseaza un tratament pentru un caine care a paralizat de apro ximativ 3 zile. Va rog sa-mi comunicati si pretul acestui tratament. Va multumesc si aspept raspunsul dvs.

Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru la www.deniplant.ro si de acolo cautati polenoplasmin.
Sau direct la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

30 de doze  costa 200 lei

Daca doriti sa cumparati produsul de la noi , sunati-ne la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

,, Va multumesc pt. raspuns, o singura intrebare mai am tratamentul de 30 pastile pt. ce perioada de timp este.

..... La inceput 2-3 zile puteti sa-i dati cate 2 pe zi apoi daca sunt semne bune cate una pe zi

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic