duminică, 28 august 2016

fara unguente sau alte medicamente pentru psoriazis.

Ma numesc A......D.......  am 55 ani si as dori sa-mi trimiteti informatii despre tratamentul cu Deniplant.
Ce contraindicatii exista?

Livrati medicametul si in Canada? Aveti un distribuitor aici?

Multumesc pentru un mesaj pe email.


Buna ziua,
Deniplant nu este un medicament. Este un ceai din plante , o pulbere de plante din care se prepara un ceai, cu lamaie si miere, ceai care trebuie baut zilnic timp de mai multe luni. Fara regim alimentar , fara unguente sau alte medicamente pentru psoriazis.

Fiind un simplu ceai , nu are efecte secundare sau reactii adverse.
Nu are contraindicatii, insa cum am spus anterior nu se poate lua in paralel cu unguente pe baza de cortizon pentru ca sunt opozabile si se anuleaza unul pe altul.

Putem trimite prin posta si in strainatate.
Ceaiul pentru 30 de zile costa 45 euro plus taxele postale care sunt 15 euro pentru Europa si 20 euro pt Canada si USA.
Nu avem distribuitori .

Ne trimiteti banii prin Westen union sau Money gram si cand i-am primit va trimitem plantele cum am spus cu posta romana.

Alte detalii despre Deniplant gasiti la www.deniplant.ro si de acolo pe forum sau pe blog.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic