miercuri, 24 august 2016

am primit Ceaiul Deniplant pentru psoriazis si va multumesc.

Buna dimineata.

Domnule Giurgiu am primit Ceaiul Deniplant pentru psoriazis si va multumesc. Am citit ca nu s-au semnalat efecte secundare sau reactii adverse ale ceaiului Deniplant, dar as vrea sa stiu in situatia in care o persoana are tahicardie care sunt efectele asupra organismului.  Sufar de tahicardie si iau zilnic medicamentul Concor prescris de doctorul cardiolog, dar si de hepatita B. Intrebarea mea vine ca urmare a faptului ca la consumarea unei cani de ceai verde, infuzat 10 min . si nu 4 min. cum ar fi fost corect, pulsul a crescut peste 100 batai/min. Este adevarat ca in ziua respectiva consumasem si o ceasca de 200 ml de cafea ,in care am pus 1 lingurita de cafea decofeinizata cu 1 lingurita cafea cu cofeina. Faptul ca ceaiul Deniplant se consuma dupa fierberea acestuia timp de 15-20 min., fiind un ceai concentrat, m-am gandit ca unele din plantele din compozitia lui ar putea avea efecte asupra ritmului cardiac. Nu am inceput cura cu ceai Deniplant si as prefera sa o fac dupa raspunsul dumneavoastra,domnule Giurgiu
Multumesc.

...........
Buna ziua,
Pana acum nici o persoana care a folosit Deniplant nu mi-a semnalat ca ar fi aparut probleme deosebite. El poate fi folosit si in paralel  cu medicatia stabilita de medicul curant.
Totusi daca dupa ce il folositi sesizati o diferenta in sens negativ, intrerupeti administrarea lui.
Daca doriti eu va pot recomanda un medic pentru a va lua in evidenta si a va urmari evolutia pe timpul tratamentului.

.............

Va multumesc pentru rapiditatea cu care ati raspuns si da,doresc sa iau legatura cu un medic pe durata tratamentului.

...........
Buna ziua,

Puteti suna la nr 07.......
Doamna dr. M......M......
Ii spuneti ca veniti din partea mea, ca doriti sa folositi ceaiul Deniplant si stabiliti cu dansa toate detaliile.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


          

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic