joi, 18 august 2016

Polenoplsmin; O provocare pentru paralizie


Buna seara!
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm
Compozitie Polenoplsmin; O provocare pentru paralizie
Descoperire noua in domeniul medicinei,Paralizia picioarelor la caini poate fi vindecata cu ajutorul tratamentelor naturiste folosite de noi toti.
deniplant.ro
cu scuzele de rigoare, vroiam sa va intreb despre acest produs
este vorba de un catelus care are coloana rupta si nu mai poate merge cu picioarele din spate
Trimis de pe web
acum 53 minute · Trimis de pe Messenger
Deniplant
Buna seara, Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu cainele gasiti pe http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm. Eu pot fi contactat la 0744827881
Chiar acum · Trimis de pe mobil



am citit si cunosc detaliile..vreau sa stiu daca este bun acest preparat...
nu este vorba de catelusul din imaginile de mai sus
are coloana rupta
mi-as fi dorit un dialog, totusi...
acum 14 minute · Trimis de pe Web
Deniplant
Spuneti
Nu am dat pana acum la catei cu coloana rupta.
acum 12 minute · Trimis de pe mobil

atunci, imi cer scuze..eu asa am citit...
acum 11 minute · Trimis de pe Web
Deniplant
Au fost numai caini cu paralizie pe picioarele din spate.
Au avut diferite probleme la coloana, insa nu fracturata
acum 11 minute · Trimis de pe mobil


da, din pacate catelusul cu pricina are coloana rupta si nu poate merge cu picioarele din spate
oricum, multumesc mult pentru raspuns
acum 10 minute · Trimis de pe Web
Deniplant
Daca din cauza coloanei rupte este intrerupta si maduva spinarii , nu stiu in ce masura poate ajuta ceva
acum 8 minute · Trimis de pe mobil

multumesc mult
acum 8 minute · Trimis de pe Web
Deniplant
Imi pare rau ca nu va pot ajuta
acum 7 minute · Trimis de pe mobil


multumesc pentru sinceritate

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic