luni, 15 august 2016

Pechinez paralizat

Buna seara! Am un pechinez de 4 ani si dintr-odata, in nici 2 zile, a incetat sa-si mai miste piciorusele din spate. Am inceput sa fiu descurajata, insa presupun ca este vorba de paralizie. Este la 100 de km de Cluj,la munte,deci imi este cam greu sa o aduc la veterinar,prima data i s-a umflat pe la partea mamara si dupa cate le-am povestit medicilor veterinari, au crezut ca este vorba ori de grasime,ori de o tumora,insa azi umflaturile s-au retras,ramand doar cu incapabilitatea de a-si misca cele doua picioare din spate. Oare ar avea rost sa o aduc la medic sau este deja evident ca este paralizata? Si din tot sufletul v-as ruga sa-mi detaliati despre acest medicament...'polenoplasmin',in ce consta,ce reactii adverse are si cum pot sa-l achizitionez cat mai repede posibil pana nu merg si eu la munte la catel(mai exact,peste 2 zile). Va multumesc!

Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru la www.deniplant.ro si de acolo cautati polenoplasmin.
Sau direct la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Daca doriti sa cumparati produsul de la noi , sunati-ne la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic